25 Ekim 2009 Pazar

Hoşgeldin Durmuş Hoca....


Ümitsiz bir şekilde maçın ne olacağını bilmeksizin, maçla ilgili haber almama kararı aldım. Akşama doğru yanıma gelen arkadaşım moralimi bozdu. "maç 4-0 bitti" diyince, cevap veremedim. Ama aklımda artık takım tepe taklak olacak heralde dedim. Sonra bu halimi anlayınca Demirspor 4-0 kazandı dedi, bu sefer iyice sinirlendim, dalga geçiyor sandım. Ama içime de ümit doğdu, hemen Timur' u aradım. Hakkatende yenmişiz:)


Hoca değişiklikleri genelde ilk maçta kendini gösterir, ümidim olmasa da gösterdi :) Oyundan ve mücdeleden haberim yok ama Durmuş Hoca'dan tek isteğim kaşarlanmış Adanalı futbolcuları kadroya dahi almaması. Zamanında Durmuş Hoca' yı başarısızlığa itenlerde kaşarlanmış Adanalı futbolculardı( Ünsal Aka, Özgür Nasuh). Onlar varken düzen kurulmuyor, kral sanıyorlar kendilerini. Hep böyle devam eder umarım. Hoşgeldin Hocam, Bizi bu içerisinde bulunduğumuz karamsar ortamdan biran evvel kurtarmanız dileğiyle...

1 yorum: